Redan kväll

}
2010-10-12 @ ${EntryTime
Jag som lovade ett långt inlägg ikväll... blir tyvärr inte så, varken ork eller tid...

Usch heldag i morgon med idrott på morgonen har bara lust att ta helg haha men veckan har bara precis börjat..

Denna veckan:

Fortsätta prova sadeln ordentligt fram tills lördag
Simma /bada på torsdag
Prova en annan dressyrsadel efter lördag
Åka till dagstorp och rida på lördag, kanske skogen ;)
Skriva ihop en medryttar annons (åtminstånde skriva ner på papper texten... sen lägga ut annonsen så fort jag har tid..)
Plugga till provet
Fixa klart arbetet

Känns lite delat med att ha medryttare till Peppe (om jag hittar någon passande), dels att dela med mig av honom, förstöra de jag byggt upp men sen och andra sidan gör jag de för hans bästa, han behöver hålla igång både fysiskt och psykist...



Glöm inte....gratis presentkort på bland annat H&M

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback