Shopping och annat

}
2010-10-03 @ ${EntryTime


Ja detta är vad jag kom hem med efter en shoppingtur med mamma ;)

Rå snygg skjorta - Cubus
Basic linne med spetskant upptill - H&M
50% på leggins (typ som strumpbyxor fast utan fot) - H&M

Blev även en fika och sånt, haha jag som ska spara mina pengar till nästa månad... då är de bra att ut och shoppa med mamma xP (har egentligen ingen särskild anledning till att spara har bara bestämt mig för de, kan ju alltid va kul med lite extra pengar.. right?)

Har precis snyggat till naglar med glitter (köpte nagelglitter i går) och ja snart måste man ju lägga sig så man kommer upp i morgon (pappa kunde tyvärr inte köra just i morgon så blir bussen...)

A vecka nu som kommer och dessutom ska vi iväg till malmö tingsrätt eller vad de heter i morgon och kolla på ett fall om mord eller vad de nu va, iallafall rättskunskapen så de blir riktigt soft, ca en timme "vanlig" lektion sen åker vi dit och är "hemma" igen halv ett som vi skulle ha slutat. Rätt skönt faktist att vi bara är sådär 5 st som har rättskunskap...

OCH föresten jag har klippt mig... kort ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback