Sista inlägget för denna helgen...

}
2010-10-10 @ ${EntryTime
Japp så var även denna helgen nästan passerad, nu ska jag plocka undan lite, "packa" skolväskan och sen byta om och hoppa ner i min sköna säng i morgon väntar en ny dag och ny vecka och tyvärr är de B-vecka men den ska man väll klara av som i vanlig ordning.

Börjar 11 i morgon så tar tåget 10, får gå upp ganska tidigt endån ska nämligen hinna med:

Käka frukost framför TV:n
Dusch
Sminka mig, fixa håret
Hitta en snygg & passande outfit
Göra rättskunskaps "läxan"
Gå ner till bussen som går redan 9,33...

Och vet ni vad?
Denna veckan ska jag förbättra bloggandet rejält, inte längre bara ett inlägg om dagen eller inget alls, nej mycke bättre ska de bli, redan idag 3 inlägg...

I morgon blir de även en tur till flädie.



Hur brukar ni föresten göra för att hålla koll på saker så som läxor, att göra osv?
Själv brukar jag alltid skriva upp mina läxor längst upp i kalendern där de är några tomma rader och göra små rutor så man kan kryssa av och att göra listor brukar jag skriva på notes lappar...


Godnatt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback