Fortsätt kämpa för snaart är de fredag!

}
2010-10-28 @ ${EntryTime
Dag efter dag, vecka efter vecka tio till fyra ständigt varje dag, nya saker, nya människor, uttråkad och full av energi ja så har min vecka sett ut och och äntligen är de alldeles strax fredag som man hela veckan väntat på och änmer lovet som kommer så välbehövligt. Japp nu är de bara en sista kämpning sen äntligen väntar ett härligt lov eller ja saker har man ju att fixa som vanligt...

Visst är märkligt att precis innan man går till bussen och kollar håret ser de helt okej ut men när man kommer fram till praktiken ser de hemst ut och man bara stör sig på de, de såg ju faktist okej ut när man gick...
Och varför är de så att håret alltid ser bäst ut på kvällen eller när man bara är hemma?
Stort bekymmer jag vet men ständig irritation varje dag på de förbaskade håret som aldrig vill lyda..




Skolfotot..

Hihi min nya rutin: alltid kika i minst två butiker innan jag ska hem ;)
Måndag blir se shoOopping med Joanna ;)


Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Ja shopping är alltid kul ;)

Shit vad fin din bild blev! :o

2010-10-29 @ 09:24:17
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback