Fredag & tips

}
2010-09-03 @ ${EntryTime

Oj oj dålig uppdatering idag men jaja sånt är livet...

Mycke bättre idag som sagt mest näsan och sånt lock för öronen man kan får när man är förkyld.

Har precis kollat på några avsnitt av fångarna på fortet har ju sett några men absolut inte alla så passade på att se dem nu. Och ni som missat dem kan gå in här och se i efterhand precis som jag...

 från de till en helt annan sak ↓

Ibland får jag kommentarer om att jag ska kolla in deras bloggar osv, vilket jag gör om själva kommentaren är lockande (är den inte lockande kollar jag inte... eller godkänner som kommentar..) men iallfall fick nyligen en kommentar så gick in och kollade bara en snabbis och wow vilken inspirations källa inom kläder osv säger jag bara, tipsar heltklart den till er också! Kan skriva lite mer om den om någon dag eller så när jag läst den på riktigt..

Sofia www.thestoryofsofia.blogg.se

Skriver mer senare för nu ska jag fortsätta kolla på fångarna på fortet!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback