Kanske, kanske inte?

}
2010-09-11 @ ${EntryTime
Jag kanske är ett sko freak (på sista tiden) men är sååå sugen på att köpa ett par riktiga Hunters i svart troligen. Tycker de är riktigt snyggt faktist, har en kopia av hunters som mestadels används i stallet men även till lite annat. Är ett par steeds något mattare än hunters och så står de steeds där de annars så hunter...

Vill som sagt ha ett par äkta allra bäst hade varit om jag kunde behållt steedsen i stallet och få ett par nya i hunter till dessa reginiga höstdagar. Behöver ju steedsen i stallet annars får jag helt enkelt putsa upp dem rena och fina och ha dem som sagt till vardags istället men jag viiiill ju ha hunters egentligen!

Steedsen som jag har nu är super sköna och snygga till allt så även hunters...

Haha vilket problem.. xD

Skriv gärna vad ni tycker!




Helt annan form i skaftet också, typ helt raka medans hunters är mer formade.

Fast båda är ju den högre varianten av gummistövel och inte den mellan varianten som jag inte alls gillar nej  de ska va höga...

Ett praktiskt mode för engångsskull!

Allting tyder på att jag vill ha ett par hunters vill bara inte betala själv... haha xD

3 anledningar till varför jag vill ha dem:

Behöver steedsen i stallet samtidigt som jag behöver ett par till vardags
Mycke snyggare från sidan eftersom huntersen är mer formade
Blankare
Står såklart Hunter
Praktiska
Snygga
Sköööna
Kommer kunna ha dem flera år



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback