Lite piggare...

}
2010-09-01 @ ${EntryTime
Godmorgon

Vilade en stund så har nästan precis vaknat, har lite mer energi nu sköönt, orkade byta om till myskläder men såg att min mys hoodie har gått i sönder i armbågen :( buhu, måste köpa nytt sätt nästa gång jag shoppar (byxorna är förkorta så skänker antagligen byxorna och slänger hoodien)

Ps Sjukt lätt irriterad just nu...

Sitter nu och kollar i andra bloggares arkiv låångt bak, men hade tänkt gå in på typ kanal 5 play (eller 3:an) och se om där är något roligt program man kan se i efterhand...

Sugen på att shoppa men funderar på om jag ska spara pengar istället dock har jag ingen aning till vad jag ska spara pengar... Vill just nu ha tusen en saker...

Har sedan tidigare kollat in lite mysiga vinterjackor som jag inte visat i bloggen

 Svart lång everest jacka 1999 kr (stadium)

 Grå lång 899 kr (nelly.com)

 Lång svart med häärlig pälskrage 6299 kr (nelly.com) (stort minus att pälskragen inte är fejk, vägrar gå runt med döttdjur runt halsen än mindre bidra till allt hemskt djuren utsätts för genom att köpa jackan..)

Ni får tycka vad ni vill men om jag så hade varit mångmiljonär hade jag aldrig köpt äkta päls, tycker de är snyggt och mysigt men funkar minst lika bra med fejk. Bara vetskapen om hur djuren blivit behandlade och dessutom bidra med pengar genom att köpa jackan usch nej där går min gräns.


Tror jag kör på de lite längre vinterjackorna i höst och vinter är ju sjukt frusen av mig + att jag ska ha några andra lite snyggare också att variera med..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback