Lördag

}
2010-09-18 @ ${EntryTime
Ingen bloggning i går inte, gick ju till sent (eftermiddag) hände väll inget särskillt, reklamerade tröjan som jag sa → (randig tröja med axeldekorationer)


Idag blir de shopping med mamma, ska kolla efter vinterjacka bland annat

Haha förra veckan var inspirrations frånten bland kläder totalt död, så blev mest jeans och en långärmad eller ja de va bara två av fem dagar som blev till något med outfit men visade bara en här i bloggen. Garderoben är tråkig och tom just nu känns de som...

Och ja en himmla massa frågor som “kan du inte videoblogga”, varför jag inte videobloggar osv, har faktist inte godkänt en enda kommentar av dem utan skriver bara svaret här!
Videoblogga hit och dit, tycka vad man vill men neeej jag tänker absolut INTE videoblogga, dels så hatar jag att höra min egen röst på film, skulle bara kännas förlöjligt, stå framför en kamera och blabbla om min dag hit och dit är verkligen inte min grej, skriver mycke hellre då kan man lixom skriva av sig och dessutom om ni vill se min personlighet så får ni göra de IRL... Okeej nu behöver ni inte fråga de tusen en gånger!



  ← denna tröjan idag kanske?  ← me right now





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback