Mini shopping

}
2010-09-05 @ ${EntryTime
Tur till entren med Joanna idag blev bara de nödvändigaste... blev faktist lite besviken för mycke hade inte kommit in eller så var de slut i storlekarna, kanske beställa från nätet istället?

Men som vanligt kom man inte hem tomhänt... myysig halsduk, 2 ansiktsmasker och rakhyvlar fick följa med mig hem ↓


Ps halsduken är mycke snyggare i verkligheten

Sen som vaanligt hittade jag något som jag verkligen fasnade för men köpte inte... i detta fallet en stickad tröja ↓

Klassisk, enkel och ett måste basplagg i höst, gillar den råa kännslan... (mycke snyggare med upprullade ärmar och armband + tights)
399 kr så lite väl dyr men shitt vad jag var nära på att köpa den... kanske gör de iallafall =)


I like this shirt.. fast lite för kall

Tog en lite ficka också... juice & scones mumms ;)


¨
Blev bara en liten mini shopping, gick aldrig i alla butiker och handla bara ytterst lite.. men kul endån ;)

That was my day.. hemma nu och vid datorn... skola i morgon usch ;((


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback