My day

}
2010-09-08 @ ${EntryTime



Jeans med normal hög midja (hål på knät)
Leopardtröja instoppad i jeansen lite pösigt (dock ser de mycke mer sträckt ut)
Grå skinjacka & Hilfiger sneakers


Lång dag från 8 - 16,05 fast bara 4 lektioner inklusive idrotten som jag dock inte var med på

Små frusit typ hela dagen känner mig lite krasslig som om förkylningen är på väg tillbaka... i morgon ska jag rota fram en stoor mysig tröja.

Skyndade mig till bussen efter lektionen så kom hem strax innan fem och om en timme eller så kommer pappa och ska hemta mig så kör vi vidare till IKEA, ska få en ny säng fast bara typ madrass troligen och inte sängstomme (som jag ska ha hos pappa)

Ska skriva en text nu om mig själv som ska lämmnas in på fredag...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback