Nya basic jeans

}
2010-09-12 @ ${EntryTime

Körde först en sväng till stan men sen kom vi på att alla affärer där har ju stängt så tog en ficka på espresso house. Men inte skulle jag nöja mig med att inte ta en vända i butiker så vi körde inom nova när vi skulle handla mat, gick genast och kikade efter basic jeans (bestämde mig för att hitta billigare haremsbyxor och köpa de jag är störst behov av just nu som till exempel jeans)

Hittade tillsist ett par inne på Gina tricot med low waist & skinny leg (inte super tighta utan bekvämt tighta... vilket jag letade efter..) mörka med lite ljust slitna. 499 kr kostade dem ;)

Okej jag är verkligen inte den dära “t-shirt, jeans, hood & sneakers typen” men jeans är lixom ett bas plagg och är typ ett måste i alla garderober, går ju som sagt att göra vad som helst utav.



Såhär ser dem ut ↑
Sitter som en smäck på rumpan och är lagom tighta med lite “veckigt ” på benen.


Använder ni mycke jeans, svårt för att hitta perfeckta jeans eller kör ni på leggins eller byxor?
Skriv gänra vad ni tycker, kanske har ni några tips och råd eller släng bara in en kommentar! ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback