Onsdag

}
2010-09-15 @ ${EntryTime
Onsdag = kass uppdatering (blir alltid så på onsdagar, går ju heldag då...)

Dagen började med boxning på morgonen (idrotten) riktigt kul faktist (fast han grillade oss...) men jädrar vad de var jobbigt, för övrigt första gången jag var med på idrotten och ja de ska inte bli den sista... ;)

Efter skola och sånt tråååkigt åkte jag till stallet och fixade och ja sen har de inte hänt så mycke mer...

Föresten jag säger bara läs denna texten och tänk efter sen... 


Dessutom ska jag ha coach samtal innan skolan vid 10 över 11 börjar ju egentligen inte förens halv ett ca = hinner inte rida och stressa som f*n för att hinna fixa i stallet innan. Måste fixa i stallet först ju och hinner inte ta tåget tidigare än 11 så får bli några minuter sen annars hinner jag ju inte alls... Men hoppas på att jag åker med mamma till Nova och kollar efter bland annat vinter jacka ;)

Gillar inte dagen i morgon :((



f*n vad min webbcamera är kass.. därför är allt typ konstig med färger och så men jaja orka klydda...





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback