Sen skrittur i mörkret

}
2010-09-07 @ ${EntryTime

Trött i ryggen när jag kom hem så vilade lite innan jag cykla till stallet tänkte jag men alldeles strax när jag skulle cykla var middagen klar så de blev att “bara” äta, men ja de blev lite längre än så, så vid strax innan 8 blev jag körd till stallet.

Stressade lite för att va klar iallfall strax efter 9 så blev en kort runda men redan då var de mörkt så de blev på med reflexer och red i gummistövlar (faktist skönt att rida i har aldrig testat innan..) Medans alla satt bänkade framför idol var jag ute på skrittur... fast man kan väll se idol på datorn i efterhand numera?!

Han hade brallat i hagen också så han har fått två svår på typ hoven (fram och bak) fast ovanför, när jag kom galloperade dem båda mot mig i full fart så antar att dem varit ganska vilda, antagligen bara trampat sig så på med lite jodupax och få bort grusen..



Godnatt! Ska läsa igenom glosorna som jag är körd på innan jag somnar... Upp tiiidigt åker med pappa så får sova längre Wihoo ;D (ändrade planer..) i morgon går ju heldag (8-4)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback