Söndag

}
2010-09-12 @ ${EntryTime
Ja då var de den dära tråkiga söndagen som kommer i varje veckan, den där de inte händer något särskilt man bara vill att helgen ska va längre. Bara ordet söndag känns grått och trist lixom skola i morgon... :(

Vet inte om jag ska rida, eller fråga pappa om vi kan köra en sväng till Nova eller nått, eller bara va hemma och slöa?

Egentligen behöver jag rida men behöver samtidigt komma till nova (behöver ett par basic jeans) så vad gör man?

Önskar att vi bodde på gården vi kollade på senast speciellt mitt i veckan de hade bara varit såå himmla perfekt, älskar de stället ja allt där, Peppe hade känt sig som en kung och jag hade trivts bättre än någonsin, hela stället var lixom verkligen min stil... drömma kan man alltid sen är de upptill mamma hur de blir!



Gillar denna bilden ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback