Torsdag

}
2010-09-09 @ ${EntryTime
Usch blää fy neeeej förkylningen tillbax igen... sjukt ont i halsen, fryser och är varm mellan varven + orkeslös men kravlade mig av sängen iallfall och åkte till skolan (åkte med pappa så kunde som tur va sova till 7)

Men Emelie och Jojo livade upp dagen iallfall så man stod ut... gick väll hyfsat fort idag, följde med joanna efteråt till entren (skulle fylla i papper om apu) och såå klart skulle vi checka läget med butikerna ny inkommet osv så hittade lite på H&M där men fel storlek så åkte tillbax till stan och kolla där fast de fanns inte alls där men men och den tröjan jag tänkt köpa fanns bara i föör stor storlek suck.. så dagens impulsköp blev att par billiga sneakers för samma summa som tröjan skulle kosta...



Behövde ett par platta neutrala eller ja kanske snarare en bortförklaring som jag brukar... x) men blev dem iallfall

Hihi alltid lika roligt att shoppa och precis som mamma säger jag kan gå shoppa på samma ställe sen hitta något nästa gång jag går där även om de så är samma dag...

Prov i morse som gick si sådär lååångt ifrån som jag vill att de ska gå men så går de när man inte ens hunnit läsa igenom... aja

Mamma är på akuten nu & Philip i lövesta och hjälper till så väntar här hemma på Johan (min bror) blir väll att beställa Pizza sen ska jag till stallet... hoppas de går bra för mamma nu, hon har varit där sen förmiddag visste inte att hon skulle dit eller att hon va där förens hon ringde mig innan....

Nu har jag lite läxor och sånt att göra...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback