Trash look today

}
2010-09-06 @ ${EntryTime
Usch säger jag bara... tvättmaskinen slutade att fungera i helgen så de jag tänkte ha idag var helt enkelt i tvätt korgen så de blev att leta långt in i garderoben hade sjukt brottom i morse så blev världens hemskaste outift


alla har vi våra dåliga kläddagar...

Brun långärmad lite urtvättad tröja (svart linne under)
ljusa lappjeans med noll passform ser ut som tjocka stocka ben..
ljusblå Hilfiger sneakers haha kännde mig som bananer i pyjamas hade brottom till bussen så råkade ta samma färg på skor och byxor..
sen slängde jag på mig en halsduk för att bättra på de något men usch snacka om att jag kännt mig trash och ofräsch. Han inte sminka mig eller fixa håret för den delen heller..
I morgon ska de bli mycke bättre kläder måste föresten köpa nya sneakers dem jag har nu har gått sönder lite på insidan eller vad man ska säga där vid tårna fast inte igenom, men endån och lite uppslitna så blir ett par billiga sneakers typ på dinsko eller scorett...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback