Äntligen

}
2011-04-21 @ ${EntryTime
Kort och gott dagen har bestått att bli klar med matte apu upg som tog mig en evighet säkert tre timmar trots att mycket var klart men sen skulle allt finslipas och in i datorn men nu är det ÄNTLIGEN klrt & inlämnat en sak ur världen... En annan sak är att vi ÄNTLIGEN åkte till stallet & träffade underbara Pepps som inte blivit av på super länge jobbigt, jobbigt iallafall var vi där när en som hjälper till med honom fixade honom tur nog så han stod i gången, betades och spolades meen jag fick såklart inte göra något GRRR!

Allt är så jobbigt med den biten nu vill bara slita grimsaftet ur hand och säga min, göra de själv och inte behöva hjälp av andra, jag som ska rida, jag som ska pyssla med honom, inte någon annan, vill inte längre! Saknar min team kompis, ett team det är de som krävs för att han ska gå bäst! Suck fortfarande 134 dagar kvar tills jag får rida någon häst, kanske inte ens har Peppe kvar då... ); (ska försöka sälja honom i sommar eftersom jag fyllt 18 så ska senare köpa storhäst)









Bilder som för mig signalerar, klädje, lycka, frihet, trygghet men mest av allt livsglädje...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback