Att ta de lungt

}
2011-04-03 @ ${EntryTime
Suger just nu på att ta de lungt eller ja helatiden. Fult ös igår först iväg till flädie provade ridbyxor som de också slutade med att jag kom hem med (visar bilder på dem senare) sen till ett köpcenter för att hitta present till min kussin fick även lite annat sått när vi endån va iväg ;) men måste snart iväg och fixa vårskor & jacka men när de blir återstår att de behöver dessutom fortfarande till hööks. Men men efter de blev de då iväg till kussinerna för att fira henne funkade faktist bättre än trott genom att vila lite då och då korta stunder osv visserligen pausa när vi strosade på köpcentret och vila innan vi körde igen. Folk tror väll säkert jag är helt galen vilket jag kanske också är som envisa med att va uppe så mycke och lyckas göra så mycke mer än vad som förväntas vilket är säng liggandes men med viljan kommer man långt vilket jag fått lära mig på senaste tiden (hihi) :)
Nej jag borde inte kunna allt de jag gör men man lär sig snabbt om man vill bara med annan tecknik.



Liten och ynklig på sjukhuset snart 3 veckor sedan men tiden den går inte lika fort som jag vill och kämpar fortfarande med att gå upp i vikt, börja äta normal portioner åtminstånde lika mycket som tidigare. Efter operationen tappade jag aptiten, ville inte äta och sedan de har magsäcken krympt och mättnadskänslan kommer nästan direkt. 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback