Grillkväll

}
2011-04-24 @ ${EntryTime

Härligt med sommaren på g, jag och mamma åkte ett ärende, efteråt stekta jag bara i solen tills morfar & co kom på besök då de blev trevlig grillkväll fram tills nu ungefär dock med en massa filtar i slutet...

BTW GLAD PÅSK på er! I mitt påskägg fanns de en mascara, ansiktsmask och påskgodis, hoppas ni haft en lika trevlig påskhelg visserligen ledigt i morgon också ;)

Dagens klädsel har bestått av långklänning och jeansjacka (bohemsik inspirerad klänning dock sugen på en i knalligt rosa..) Endast mascara som gäller nu när man ska få färg, längtar till jag klipper av håret väntar dock eftersom jag vill låta håret fram till växa mer eftersom det "bestämmer" längden...

Kort uppdatering utan bilder.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback