Hemma

}
2011-04-14 @ ${EntryTime

Ja jag vet har blivit jätte dålig på att uppdatera nu förtiden men har inte så mycket just nu att skriva om och ja de går väll lite upp och ner med ryggen, blev som sagt ingen skola idag pga fem timmars skriftlig nationella har istället tagit tag i matte apu upg som störa delar faktist är klar gjorde själva undersökningen via nätet och resten på papper efter de bara skriva in i ett worddokument fast sålångt har ju jag inte kommit... Har massa efter mig men börjar någonstans i högen med alla apu upg eftersom jag las in när vi fortfarande hade apu så jag missade två veckor att jobba med den.

Middag nu uppdaterar kanske senare.. :)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback