Inspirationslös

}
2011-04-01 @ ${EntryTime

Vill klä mig i vitt och låta accesoarerna vara färgklickarna men när de vita plaggen är slut och inspirationen likaså resulterar de i att jag fortfarande går klädd i pj, en fredag borde man va uppklädd right men vad ska jag ha vägrar att klä mig oinspirerande. Uttråkad, vill shoppa men stoppas ständigt av "du är fortfarande nyopererad" som om jag inte skulle orka prova kläder, kolla i butiker osv för de. Småirriterad på allt nu speciellt att jag inte kan göra som jag vill, vill iväg och prova dem dära grymt snygga ridbyxorna, vill inte låna ut min fina häst längre, vill ha han själv, inte behöva hjälp av andra, va ett oslagbart team igen, ut och shoppa, träffa kompisar, inte begränsad helatiden...



Såhär fint är jag klädd just nu.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback