Kingsland

}
2011-04-03 @ ${EntryTime


  

Älskar den klarblåa färgen, sitter som en smäck och perfa i midjehöjd vilket ridbyxor oftast lätt kan bli för höga.
Orkade dessväre inte fota dem på men de kommer väll senare framtills dess får ni se dem såhär!

Och ja jag kan inte använda dem förens om 5 månader men lägger dem snyggt i garderoben och sparar dem tills det är dags så kan man ju samla på sig lite hihi ska ju köpa nya jacka också för den delen...
Haha såg när jag la dem i garderoben att jag inte har ett enda par neutrala, "vanliga" ridbyxor bara en massa rutiga i massa olika färger, visserligen ett par svarta mountain horse som gått sönder på ett ställe och skoningen blivit ful så dem ska slängas, men förr hade jag alltid typ svarta, gråa, bruna ja neutrala färger gämfört med nu då jag köper dem jag fassnar för och inte pga kan passa till allt osv...

Här har ni iallfall mina nya favoriter!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback