Torsdag, återbesök & vip kväll

}
2011-04-29 @ ${EntryTime

Måste sova nu egentligen med tanke på klockan och totalt slut i ryggen efter dagen. Kort och gott var på återbeösk, allt ser bra ut och vridningen överförväntan bra (dem förväntade sig inte att kunna vrida upp så mycket) kollade på röntgenplåtarna som visar mkt tydligare vridningen och revbenen som tryckte på lungan , kan visa bilderna i morgon... Fotades med doktorn som utförde operationen och fick hem utprintade röntgenplåtar BTW som bakslag i nacken var jag tvungen att ta ett blodprov ;( för att kolla infektion & blodvärde fast de gjorde inte så ont...

Fick inbjudan till Topshops vip kväll för några veckor sedan så åkte dit med mamma (dels som skydd så ingen skulle stöta till ryggen och som plånbok xD haha fast slutade med att jag förde över pengar endån x) ) Enormt mycket folk, dricka, tilltugg bjöds de på och en DJ spelade med blandad musik dock var kön till bara omklädningsrummet en timme... Fick lite förtur till kassan när vi berättade som de var (nyopererad och skulle aldrig klarat av hela kön till kassan som gick genom hela butiken) super trevlig personal minst sagt.

BTW såg en tjej i kassakön med precis sån page som jag tänkt klippa.. lång och framåtlutade super snyggt och fräscht (synd att man inte frågade om att ta bild så jag kunde lämnat till frissören xD) Ahh vill klippa precis så nuuu.

OCH ja bilder på kläder + röntgen kommer i morgon!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback