Ett rop av rädsla varje andetag jag tar...

}
2011-02-17 @ ${EntryTime
Kännde mig inte alls någon vidare i morse kravlade mig mest ur sängen bara för att vi hade prov båda lektionerna så mamma var snäll och ställde upp att köra mig till skolan (<3) Första lektionen, prov andra lektionen likaså men 10 gr svårare än första...

Drog in till stan med Joanna för fika men slutade med att "när endån är här.." tittade inom gina där jag gick ut med ett fynd, transparent linne med drappering ned till, flygit fri kännde att de fanns tusen möjligheter med detta härliga plagg så för ynka 49 kr slog jag till trots att plånboken börjar (observera börjar...) eka tom efter vårat galna shoppande precis när pengarna rullade in.. x)

Sen blev de ett litet snabbt ärende då praktik plats fortfarande inte var funnen...
Hela dagen har de gnagat i bakhuvudet operationen och hela processen, när jag gick hem från bussen kom de som en kall dusch men tankar och kännslor nej inte för en sekund kan jag släppa de. Vad jag än gör finns de där den dära oron, ångesten, skriket på rädsla och panik. Prata med min coach imorgon hur de blir med allt, läxor, prov, hemundervisning osv.

Tankarna grubblar allt i från panik till vad f*n ska jag göra under dagarna utan häst eller skola och inte minst när jag ligger inne vad ska jag ta mig till när familjen åkt hem och vad ska jag göra för att bärga mig från mitt liv... stallet, min fina pålle som får mig må bra vem ska nu göra de i drygt ett halvår. Kläder ska inhandlas som kan underlätta inte minst paniken och rädsla som skriker inombords...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback