Fashion

}
2011-02-22 @ ${EntryTime
Snart beger jag mig cyklandes till stallet men innan dess tänkte jag skriva av mig lite angående mode.
Somliga bryr sig inte alls medans somliga lever för de, en del tror dem är helt rätt när dem i själva verket är helt ute och cyklar men de visste vi redan så de är inte de jag tänkte babbla om..

Har ni hörtalas om att ett utav vårens "måsten" är utsvängda jeans. Antingen hatar man dem eller så älskar man dem (sägs de) och jag tillhör helt klart den gruppen som hatar dem, att ge benen mer form, svängda och se ut att visa mer former i typ av lår och rumpa Nää säger jag bara. Personligen är jag inget fan utav former tilltalar inte mig för fem öre. Gillar mer att markera olika "områden" med hjälp utav kläder däremot tycker jag bättre om en "snygg" midja och tycker benen ska förbli långa och smala på ett naturligt sätt inte addera formade byxor som får en att visa såkallade former. Ett absolut nej från min sida dessutom är man kort ser man bara ÄNNU kortare ut i utsvängda jeans!

Min tid med utsvängda jeans är över hade det när man var liten och gick i mellanstadiet men jag säger bara släng dem och rota aldrig fram dem, skämmer dessutom skorna!

   

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback