Gäsp...

}
2011-02-22 @ ${EntryTime



Fattar verkligen inte varför jag är så fruktansvärt trött idag, somnade visserligen sent men vaknade strax efter 9, kanske för jag råkat vända dygnet. Gäspar ständigt och noll orka att göra något, snöar dessutom ute kanske ta en promenad ut och piggna till för cykla blir väll något svårt i detta väder... Visserligen duschade jag direkt när jag gick upp i vanliga fall gör jag alltid de på kvällen eftersom jag konstigt nog alltid blir trött efter.. kanske duschar för varmt?! Ää ingen aning men irriterande värre aja ska fundera ut vad man kan hitta på för kul på sin 18års dag som är på freedag..

Ps något konstigt med blogg.se som gör att menyn osv hamnar konstigt..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback