Life

}
2011-02-23 @ ${EntryTime
¨

Yes resultatet på mitt högra öga (vänster från datorn..) är efter att ha kliay sig med pytte lite mascara.. oopsi.
Lyckad dag trots allt, eftermiddagen spenderades med en gammal klasskompis och föredetta granne. Strosa i affärer och fika på espresso house blev de. Btw måste se till att klippa mig i morgon har bara inte blivit av...

Personligen känns de faktist ingen större skillnad att snart bli myndig eller inte, inte direkt att jag springer ner till affären och köper cigg eller äger en lägenhet eller planer på att flytta ut för den delen nej med högskola i siktet stannar jag tills de är klart och jag tänker heller inte offra hästarna för att kunna flytta hemifrån och studera på en jäkla massa csn lån samtidigt. Nej inte ens körkort har jag nära xD fast de beror faktist på ett och annat nej de är helt sjukt att man är myndig om bara två dagar. Flytta hemifrån hade varit härligt skulle jag absolut vilja göra med stuts de kan jag inte neka, men vissa saker offrar jag bara inte... Leva med csn lån upp över öronen, plugga och jobba häcken av sig och dessutom inte ha tid eller råd till mitt intresse nej vad är det då för vits?! Fast och andra sidan är jag oavsett illatvungen att stanna åtminstånde ett år efter op eftersom jag kommer mer eller mindre va stort behov utav hjälp från andra. Men runt 30 års ålder kan jag lova att jag skaffat eget... haha xD

Helt ärligt kan jag inte se mig själv arbetandes, villa, barn, livsstil som går ut på äta, städa, tvätta osv utan faktist ett liv med hästarna som daglig syssla på ett eller annat vis... får väll se vart de bär hän.?!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback