Läs

}
2011-02-05 @ ${EntryTime
Finns flera tusentals bloggar nu mera, utav en slump hamnade jag i en annan bloggkommenteras fält där någon hade kommenterat i stil med: "spring inte och trilla annars kan de sluta som jag 24 år och rullator" (något i den stilen) nyfiken som man är klickar man in och kollar tills jag hittar inlägget då hon berättar om händelsen som inte var ett fall utan rån men det är inte de som är grejen..

Läste hela texten nogrannt, stannade upp & tänkte i helt andra banor... Inte bara hur fruktansvärt utan även att de faktist kan drabba mig eller dig, hur allt bara kan förändras sådär över någon timme, hur orehört skör livslinan är just då.. Ja läs bara den kort sammanfattade texten om handlingen och se...


Länk till inlägget

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback