Monday morning

}
2011-02-07 @ ${EntryTime
Som ett stopp ljus i pannan har jag lyst hela dagen trots att jag aldrig brukar få finnar men dock. Fruktansvärt dryg, seg och trött skoldag efteråt var helt okej men absolut inte innan. Började med matte som jag börjar fatta allt mindre och mindre av med en lärare värdelös att lära ut blir de inte mycke bättre och dessutom prov i nästa vecka känns de kris ärligttalat och om jag ska klara de tror jag absolut inte. Efter de en jäkla massa vikarier och sist men inte minst en lektion där vi har ett arbete som vi frånbörjan jobbar två och två MEN korkat nog lyckades den andra personen få med den korkaste personen i hela j*vla klassen, inte ett enda mål eller ämne har hon klarat inte heller fattar särskillt och inte minst sänker resterandes betyg så nej jag tänker absolut inte ge henne några upg ska jag verkligen sänka mig till IG nivå NEEEJ, känns redan att ta med henne bara sänker mitt betyg och ja de kan inte bli de målet jag tänkt. Givetvis tror den andra verkligen vi kan få de iallafall men så gör hon typ alltid satsar högst och blir precis godkäns eller under, nej inte lyckat och glad är jag inte heller för de ska abslut snacka med rektorn som vi har i de om gruppen osv...

För övrigt var jag hemma en timme tidigare pga intervju sen stallet och efter de lite skolfix så nu ligger jag nog på banan igen om jag inte glömmer fixa saker osv efterhand...


Ärligttalat lyssnar jag inte särskillt mycket på musik men rätt ur luften har jag bara fått denna låten på huvudet...

 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback