My day

}
2011-02-19 @ ${EntryTime

Somnade super tidigt occh vaknade i normal tid. Dagarna knaprar på och för att underlätta var mamma så gullig att vi körde till köpcenter för att köpa kläder som underlättar dem närmaste dagarna men endån falla i smak och mode eftersom inte tight för såret som kommer va svullet i början och sticka ut något + att i början har man några konstiga karaffer som håller ihop såret så kläderna lixom inte fasnar i de och bekvämt...

Sorry orkade inte fota allt...


Leggins & "BH" (måste köpa fler BH som jag kan ha då även tubtoppar..)
Bik Bok

Basic tröja med snygga ärmlappar

Fick även en byxdress från gina, hihi stod och velade i evigheter inne på Bik Bok med mamma vilken storlek eftersom jag blir drygt 5 cm längre så de ska passa då. Istället fyndade jag en liknande fast endån inte för ett kap pris så slod till på vinst och förlust men tror den kommer passa utmärkt eftersom materialt är som de är...
Plockade även åt mig ett par knee socks.. 

Provade på en nya fika lunch, italienskt... mumms.. tusen tack för all shopping visserligen behövs de lite pj också men tiden den sprang i väg så allt hans inte med meen på fredag fyller man år ;P

Snällt nog ställde mamma upp att köra mig till stallet direkt efter så jag kunde rida fast än planerade att inte har därför inte käkat kvälls middag än men man får helt enkelt passa på att rida sålänge man kan även om de bara blev skritt på ridbanan :) Känner mig dum som bara kräver en massa :( ...

Måendet har gått upp och ner men överlag bra fast rädslan och nervositeten får en att må dåligt psykist. Måste se de ur den ljusa sidan och leva i nuet inte helatiden tänka på de och hur jobbigt, ont, frustrerande mm de kommer bli.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback