Ruggigt

}
2011-02-01 @ ${EntryTime


Ruggigt väder ut och fryser gör man så här sitter man i fleece och börjar få värme äntligen. Blir tyvärr ingen outfit bild 1. bytade om direkt eftersom jag frös 2. jeansen är heelt förstörda och liknar värsta emo jeansen vilket jag inte såg förens påväg hem (tog bara på mig något i morse) så nej de blir ingen sån bild men men. Ska faktist börja på min sammanställning/referat som skulle varit klar innan jul men aldrig blivit och är sjukt trött på att ha de över mig nu så när jag skrivit klart ska jag faktist fixa de. Har lite andra läxor på g och redan fått några dessutom så ska försöka iallfall se till att fixa dem i hyffsat tid runt inlämning så blir de inte så extremt eller jobbigt. Right!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback