Söndag

}
2011-02-20 @ ${EntryTime

Hatar söndagar eftersom dem alltid blir så slödrivna, händer iget och alltmänt uttråkad.
Drygt 10 minus i morse så väntar tills senare på att de kanske ska bli något värmare och kunna rida ut.¨

Livet suger verkligen ibland, har inte haft en sommar på ett bra tag jag kunnat rida Peppe och ja nu blir denna även likadan, att inte kunna rida eller cykla till stallet kommer få mig så fruktansvärt uttråkad så har bestämt mig för att söka jobb. Sommarjobba som jag aldrig tidigare haft tid eller möjlighet till tidigare eftersom hästarna, dels har jag velat ta en break från skolan och va med kompisar och sen dels velat spendera största delen med hästar men nu finns inte den möjligheten. Har därför planer på att hitta ett sommarjobb och spara lite pengar som ska sättas undan till ridsport, när man kommer igång mer vill man ha mer och dessutom behöver mer men även en sporre. Givetvis går inte allt dit men att spendera allt på shopping hade varit att slösa extre penger i onödan fast än att jag egentligen söker jobb som nyttigt tidsfördriv... Visserligen behöver jag inte spara pengar till ridsport :)



Ett inlägg om ingenting men men nu ska de skrivas CV & personligtbrev...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback