Sportlov

}
2011-02-20 @ ${EntryTime

Nästa vecka är de äntligen sportlov eller ja känns väll lite sisårdär med de eftersom då kommer allt mycket snabbare fram och ja då syftar jag nackdelen med operation.. Men en annan sak är att jag hatar verkligen att inte göra någon nytta eller bara fördriva dagen och bli fruktansvärt rastlös och uttråkad så har precis skrivit en lista på vad jag bestämt mig för att göra, måste göra. Saker som att kontackta uttänkta medryttare (som vi känner) till hitta skolfoton som "försvunnit", städa rummet osv och vardagligt som att cykla till stallet och rida.

Har förövrigt inga större planer på lovet mer än passa på att rida varje dag jag bara kan, göra saker jag vill för att jag kan, bli myndig, kussinen kanske kommer hit, och sen lite måsten då som allt inför operation med Peppe osv. Tar dagarna som dem kommer och försöker ta vara på dem utan för mycket tankar på annat håll som dessvärre är svåra att styra.

 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback