Sunday

}
2011-02-13 @ ${EntryTime



Ombytt och klar i ridkläder i vänta på att klockan ska bli dags, dags att ta sig till stallet. Dagens planer är att träffa en eventuell medryttare som kanske ska börja hjälpa till i veckan beroende på hur de funkar mellan min söta ponny och henne. Aldrig haft tanken på de tidigare heller inte i stort behov men nu när tipset kom så medföljde tanken att de skulle va en bra ide. Ponnyn bli riden mycket mer ofta och inte glömma med variation utav ryttare vilkat är super och dessutom själv få vila någon gång i veckan för den delen kommer dem dagarna allt oftare jag inte kan rida hur mycket kan än vill pga min rygg. Och sist nämnt när jag inte kan rida alls måste jag trots allt ha en ryttare till honom (efter operation) Men inga vidare planer är satta helt enkelt se hur de funkar, kanske, kanske inte...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback