Tisdag

}
2011-02-22 @ ${EntryTime
Helt plötsligt känndes de som veckan gick fort, med kort besked blir de "sjukhuset" för att ta tre sprutor i morgon, armvecket ska de tas och inte lite blod :(. Om bara några få dagar knappt veckor är de dags för operation och tydligen vart de en massa som ska kollas med blod och grejer först. Bland annat blodgrupp eftersom operationen är så pass stor att donation kommer att behövas. Men nu väntas en fruktansvärt jobbig morgon med en enrom sprut & nål rädsla och kontroll behov brukar de ta timmar om inte ge upp. Jag fixar de bara inte men denna gången har jag bara inget val... Dessutom ska vi va däär 8 på morgonen usch känner mig inte alls bra...

Efter de blir de fika med en tjejkompis på stan

Mitt sportlov:

Onsdag: sprutor, fika med kompis i stan + hemta rikskoponger på skolan

Torsdag: Stallet & Rida Peppe

Fredag: 18 och myndig! :D Hitta på något med Joanna sen på kvällen middag hos pappa med familjen

Lördag: Kussinerna kommer för tjejtime och sova över + rida Peppe

Söndag: Kussinerna, rida Peppe



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback