24/1-11

}
2011-01-24 @ ${EntryTime
Hemkommen för en stund sedan efter att ha firat farfar, klädde mig i söt outfit något som inte är min stil direkt.
Självklart har man precis gett sig tid att kolla på stylisterna som går på kanal 5 play.

Med sovmorgon i morgon /eftermiddag känner man ingen särskilld stress att ha allt fixat till i morgon men varenda kväll kommer dessvärre bli sen, shopping suget är på besök, kanske ska man ta en sväng i veckan?!

Peppe var förövrigt på testhumör och rent förjävlig mellanåt, denna vecka planeras fler vilodagar än träningspass, dels för eftermiddagarna, dels för underlaget och dels för att jag kan behöva lite hjälp vid nästa pass. Men träningen ska ökas suksesivt och målet med antalet ridpass i veckan uppnås iallafall...



Har börjat inse hur många fina bilder jag har på Peppe och att dem faktist går att återanvända, han fyller ut en tråkig text så bra ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback