Beach 2011

}
2011-01-19 @ ${EntryTime
Januari och svinkallt men har ni börjat tänka på Beachen 2011?! You know komma i toppform med slimmad kropp inför sommaren och stranden eller bara plaggen...

Personligen är inte jag någon som frossar över vintern och gömmer mig i stora plagg MEN hade faktist tänkt försöka sluta småäta, käka hälsosammare och komma i form. Men ingen banting, ingen diet bara hälsosam och träningen sker genom att cykla till och från stallet (är ju ett par kilometer fram och tillbaka) och förstås rida och dagliga stallsysslor... Ut och springa, gymma eller liknande håller inte för min del och att äta hälsosammare menar jag heller inte med att bara käka sallad, knäckebröd och vatten nej, nej utan normalt heller inte bort med gotterna helt...

Nej inte ska man fega att gå i magtröja, bikini, shorts osv..

Och ja för den delen måste jag börja tahand om mitt eksem eller hudsjukdom som vissa kallar de men låter till överdrift. Smörja med speciella smörjor osv..

Visserligen vet jag inte hur de blir om jag kommer kunna bada och sol som vanligt eftersom operation osv med tanke på ärret osv som de blir.. men att bli mer hälsosam är aldrig fel dessutom mår man bättre.





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback