Dagens tips

}
2011-01-06 @ ${EntryTime
Var inne och röstade på finest awards (de har ni väll inte glömmt... årets modeblogg, personliga blogg, nykomling osv) Så blev jag nyfiken att kika på dem andra modebloggarna som jag inte kände till sedan tidigare bland annat Victoria Törnegren. "Bäddrade" lite och läste sen vart jag fast, ännu en modeblogg jag vet men inspiration kan man icke få för mycke av, den ena är inte lik. Gillade starkt hur seriös hon va i bloggen alltså hur mycke tid de syns att hon lägger ner på varje inlägg med bilder, filmer, tips osv.

    


(Gå in på hennes blogg genom att klicka på bilderna)




Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattssom & emma silverbratt

Jättegullig blogg :) Kram

2011-01-06 @ 10:53:57
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: Amandusemma

Great .Now i can say thank you!

2011-07-26 @ 08:40:15
URL: http://amandusemma.blogsmile.com

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback