Fredag

}
2011-01-28 @ ${EntryTime
Sedan fyra i morse har jag bara legat, vridit och vänt mig fram till 8 då jag steg upp. Musklerna drar på ena sidan och har ständigt ont, fortare trött i ryggen än vanligt och när jag sitter eller står på samma sätt förlänge vrider sig ryggen ännu mer i ett läge som vanligt vis avbelastar men icke idag, de blir bara värre. Trött och ont i ryggen är ingen bra kombo. Åka till skolan känndes som en omöjlighet, vänta på bussen, sitta i på en stol i skolan nej att sitta eller stå på samma sätt hade bara varit ett rent outhärdligt helvete. Så nu vet ni alla varför jag stannat hemma...

Ingen vidare roligt att skriva idag

Dags att klippa mitt fjuniga hår då topparna börjar klyva sig och kanske förhoppningsvis färgahåret, bort med utväxt.

Packa väskorna och dra hem till pappa visserligen slutar han om några timmar dock ska man hem i morgon igen då vi ska fira Johan... hmm vad ska man då ha för kläder.. funderade ett tag på att shoppa nya idag innan skolan vilket inte gick som tänkt. Har verkligen inget lite finare och roligare som inte är allt för använt...

Nej jag ska inte babbla mer om mina dilemman


Summer time= evigheter sedan, andra kläder, annan stil...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback