Fredag

}
2011-01-14 @ ${EntryTime

Äntligen fredag eller ja hela veckan har faktist gått fort, fick nya schemat och betygen, inte ett enda betyg jag är nöjd med och de värsta är att jag egentligen uppnåt dem..  Har stört mig på de mestadels av veckan men men . Super bra schema väntar nästa vecka och ny start med nya ämne så nu kör vi! Dock känns de för tilfället hopplöst och lönlöst eftersom jag verligen gjort allt för att uppnå mina höga mål men landade på målsnöret så är väll smått irriterad och trött på skolan. Men från en sak till en annan efter skolan blev de stallet där dagen inte fortsatte särskillt bra med att han blev livrädd för en motorsåg ljud och ljuset där och sen testa (antar att hantestade som f*n) men slutade bra iallfall med att jag lyckades till sist, Men i morgon då j*vlar ska jag rida ordentliget så han svettas,ridstövlar och sporrar så man kan rida ordentligt med skänklar osv vilket är så jädrans svårt i mina varma klumpedunsar till stövlar visserligen förstora.. 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback