Helvete

}
2011-01-17 @ ${EntryTime
I vanliga fall brukar jag bli glad när jag växer och blir längre för jag hatar verkligen att va kort dock har jag börjat aceptera de men f*n inte denna gången. Har haft sjukt ont och trött i ryggen de senaste dagarna så kikade i spegelen och så att de helvetet växt mer vilket betyder mer sne, helvetes ont och ännu mer vriden. Hatar de när man väl börjat vänja sig vid en viss smärtgräns och slutat märka av de ska de f*n växa mer. Kom underfull med idag att jag inte kan sitta normalt med ryggen bak och rakt fram i från på en vanlig stol i skolan för ryggen eller att jag lägger olika tyng på benen som också märks av när jag sitter. Idrotten kan jag så gott som aldrig va med på men endån kämpar man sig till skolan dagligen. F*n säger jag bara, ja jag är helvetes rädd för operationen men operationsbordet nu tack! Hatar allt va de begränsar mig ska inte behöva ta tabletter dagligen lixom...

Skriva av sig lite här ja..

Peppe gick fruktanskvärt bra, underbar att rida ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback