Knappt med tid

}
2011-01-25 @ ${EntryTime


Efter skolan känns de som dagen slut och innan gör man inte mycke mer än lata om man inte är i stallet innan vilket de inte blev idag, inte heller efter. Alla skulle på varsitt håll så fick be stallägaren i sista stund om hon kunde fixa för övrigt sitter jag och pillar i håret och funderar vad jag ska göra med de, slitet som f*n, växer gör de heller inte. Ska man våga boka en tid till frissören för att klippa bort allt slitet trots att de säkerligen kommer bli fruktansvärt kort.

Buhu gegigt & kleggit vägen till skolan och runt skolan, tog ett utav min klackar idag och gissa hur dem såg ut efter... geggiga fläckar i äckligt bruunt, suger verkligen att ha skolan där borta! Ska man verkligen tvingas gå i tråkigt platta skor?!

Nej vet ni vad nu ska jag faktist packa idrottsväskan för i morgon ska jag försöka va med vilket jag inte gjort på eevigheter... Men då kommer frågorna, ska man ha skor, mjukisar eller träningsbyxor (är dock lite allergisk mot mjukisar), långärmat eller linne.. osv haha xD märks kanske att man inte varit med på ett tag.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback