Lördag

}
2011-01-15 @ ${EntryTime
Ja denna helgen och alla andra varannan veckas helger framöver blir riktigt dålig bloggningen. Har nästan aldrig blogglust eller ideer osv att blogga på pappas helger.. konstigt. Men givetvis ger jag uppdetringa i vanlig ordning!

Bloggat länge nu drygt två år så nu förtiden går de bara på rutin och kul att skriva av sig såklart. Tycker fortfarande det är kul att skriva om en jädra massa, dela med sig av sin vardag och sig själv för den delen men i början var jag verkligen mycket mer för publicering och öka läsare helatiden medans nu kollar jag knappt statistiken varje månad senast var i dag då jag såg mitt nya rekord på 124 läsare i tisdags (tusen tack till alla läsare som hittat hit och läser) Fast jag kan knappast förstå vad som är så kul att läsa men iallfall kul att ni läser så man blir mer peppad att skriva mer, oftare och intressantare. Personligen läser jag aldrig liknande bloggar dessutom inte sånhär liten men alla är väll olika tur är väll de!

Nog om de har typ varit i stallet heladagen och ridit ett rejält pass med en jobbig ponny tog faktist med cykeln och cyklade hem förengånsskull för att senare bli hemtad av pappa.



Och för den delen bara gammla bilder fördemesta på Pepps.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback