Planering

}
2011-01-06 @ ${EntryTime

Anser mig själv vara sämst på att planera har lixom haft ett helt jullov på mig att fixa fem skolsaker men inte ens börjat med en enda såhär bara några dagar innan skolan börjar ska allt de fixas frågan är hur de slutar.. Var ju tänkt att ta lite allt eftersom men antar att man är bra på att förskjuta tråkiga saker. På tal om planering ska hitta på något med Pappa i morgon eftersom de var hans helg på nyår men mammas nyår så blev hos mamma endån. Frågan är vad vi ska göra, hihi mitt förslag var att han bjöd mig på en nagelförlängning.. undrar vad han säger..:P

Och ja om ni undrar så håller jag på göra om bloggen lite tänkte bland annat göra inläggen större men lyckas desvärre inte, resten är väll sådär halvfärdigt.

Sitter här i Svelandtröja och leggins efter att ha varit i stallet halvadagen. Saknar faktist att gå i ridkläder heladagarna visserligen stirrar folk när man handlar eller så men ää och föresten hur kommer de sig att dem spydigaste folken oftast är sjukligt rädda för hästar..?


Meningen med detta inlägg är de nog ingen som förstår..haha



Länge sedan men känns som i går man var sånhär liten knatte galet söt liten ponny undrar vem som köper henne nu när kussinen har henne till salu..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback