Torsdag

}
2011-01-27 @ ${EntryTime
Veckan knatar på, i morgon är de fredag och sen helg. Skol upg att göra, duschen lockar och tusen saker man vill göra men inte blir av. Ständigt saker jag glömmer så som aktiv på gratis presentkort, fixa praktik plats, uppdatera, outfti bilder som jag tyvärr inte bjuder på idag för kameran inte är hemma. Men slutresultatet blev all black, tröja med vanlig hals och skuren snett och längre bak, tunna leggins och stövlar med fårskinnsludd som syns något även på utsidan. Hela låter helt knäppt jag vet men tro mig de blev de inte...

Helgen kommer bara försvinna förbi, rida hela helgen och fira Johan på lördag sen söndagen är väll resterande förutom jag helt väck då jag oftast drar till stallet och ägnar hela dagen. Dagen togs med ett leende trots inga höjdar lektioner eller ja visserligen har vi inget roligt ämne denna terminen. Här sitter jag och skrver i flytande text när jag ska gå och äta middag.. hej svejs dags för annat.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback