Tröttsamt väder

}
2011-01-04 @ ${EntryTime

Händer absolut inget särskillt har ännu inte gjort mig iordning funderar på om jag ska bruka allvar och bli kvar med åtminstånde en uppgift till skolan idag isåfall rättskunskapen har ju x antal som hänger över en och måste vara inlämnade när vi börjar igen.. Ja för er som inte vet har vi en vecka hösttermin efter jullovet eftersom vi har intensivkurser och höstterminen är så mycke kortare + att man ska kunna höja sig under lovet.

Blir kanske att dra till simbassängen och träna lite, länge sedan sist så de är dags att sätta igång igen. Frusterrande detta j*vla vädret kan inte köra till ridhus eftersom den sista lilla vägen in till gården är istäckt, tveksamt om vi ens ska till veterinären nästa torsdag för som de ser ut nu går de inte att köra släp in..

Okej nu blev detta ett långt klago inlägg inte meningen men är så uttråkad att jag inte har lust att göra något (hur de nu går ihop) eller jo de jag har lust att göra går såklart inte.. suck 





Ge mig sommar, sol, gröna ängar och en pålle att gallopera med...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback