Dagen sprang iväg, natten stannade...

}
2011-07-23 @ ${EntryTime
Trevlig eftermiddag med Alexandra de, lite shopping och mycket snack så perfeckt spontant bara, uppskattar vänner som henne ju mer med tiden går.., inte mängden som räknas så har hellre 5, 10, 15.. riktigt bra än massviss men ingen att vända sig till när de verkligen behövs. Och vilka som är riktiga vänner lärde man märka när jag låg på sjukhus, vem som smsade, ringde, besökte eller bara hörde av sig någon gång´. Värdefulla personer dem ja!


Men ibland önskar jag bara att man inte var så osynlig...
Inte så tyst, blyg, tråkig, obekväm, obetydlig, osocial bland nya människor eller människor man inte riktigt känner, att vara någon annan som aldrig är så osynlig. Orkar inte bry mig så mycket ibland men endån...
F*n hatar att grubba och hata alla mina neggativa egenskaper...
Life goes on and on and on...




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback