"En riktig sporre"

}
2011-07-19 @ ${EntryTime

Fikat, ostar, kex & te ikväll, fått massor gjort men inte riktigt allt klart.
Kollade precis in bilar haha (inte för jag är någon bil fantast) men en liten sporre & koll på utbudet är inte fel, trotsallt pluggandet ligger i mina egna händer från de att jag fått böcker & linser så varför inte en sporre?! Hehe mamma och jag har liiite spridda åsikter om priset och skicket aja de ska iallafall va med drag och helst automatare och framförallt INTE bil att skämmas (utseende) över resten får jag nog lägga i en kunnis händer så som miltal, hästkrafter och annat blahabla. Varför inte en sporre lixom? ;)


Random bild från stallet..
Stora drömma just nu och mycket villjor på en och samma gång men allt kretsar såklart kring hästar i vanlig ordning x) Tycker galet mycket att vi ska flytta till gården vi "hittat" och göra klart de till vårt drömmställe, ha hästarna hemma och jag kan ha möjlighet att starta eget, komma någonstans inom ridsporten och köpa storhäst som ger mig mitt hästliv tillbaka och allt de jag längtar och suktar efter. Skaffa körkort & bil så jag själv kan ta mig någonstans och givetvis så småningom flytta hemifrån när jag pluggat klart (läsavidare ev).

Nej nu har jag snackar förmycket drömmar, hörs i morgon med uppdateringar! ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback