Kort uppdatering 4/7

}
2011-07-04 @ ${EntryTime

Hemtade ut ett packet med mina nya fina kuddar (ännu en sak till min "omrenovering")
En stund senare var det dags att fixa sig för att ta tåget till Lund, träffa Alexandra sätta sig på ett fika och snacka inför falsterbo BTW shoppade föresten två presenter var av en jag ska "fixa" nu och slå in båda såklart ;)
Efter de var de optikern och prova ut linser aaaj säger jag bara jobbigt, jobbigt konstiga linser så dem är extra stora och hårdare än vanligt pga nystagmusen... men körkortet i hand ska jag ha som proffesorn själv sa ;)  (linserna beställda som kommer om några veckor)

En kort uppdatering bara, bilder osv kommer senare! (busy woman)




Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Måste börja med att ursäkta får så sent svar och sen tacka för din finfina kommentar!

kramar sofia :)

2011-07-05 @ 12:38:48
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback