Perfeckt jeans, whats that?

}
2011-07-24 @ ${EntryTime
Har börjat leta efter perfeckta jeans som jag senast ska ha till när skolan börjar. Levis curve id som jag var totalt inne på är jag fortfarande inne på meeen bara de att sist jag provade dem var dem inte helt perfa i midje höjd får helt enkelt hoppas på att de finns fler höjder i midjan...

Nej men tillbaks till ämnet. Letar som sagt efter perfeckta jeans som ska helt enkelt va perfeckta!

Enligt mig är de följande:
Mörka
Stuprörs
Inte för tighta så de liknar leggins
Bra kvalite
Lagom långa men inte spikraka så de blir korta när man sätter sig
Sköna
OCH inte minst midjan som ska vara mellan högsta och lägsta (högsta är förbli naveln & lägsta är i troskant)
Samt lagom runt benen
& snygga

Många kriterier ha?, men letar verkligen efter ett par att bo i höst & vinter och INTE helt ok eller perfeckta förutom.. you know men vart hittar man dem?

Kollat lite och JC borde ha medtanke på att de faktiskt är en jeans butik även kanske topshop...

Jeans är ett måste för mig, ett basplagg att bära på miljoner sätt.



Lite lånade inspo bilder från google.
Finns miljontals olika jenans men det är basic varianten jag söker!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback